
طبق روال تمام 5شنبه جمعه ها دیروز بعد از دفتر با بچه ها رفتم سینما.....فیلمی که میخواستیم ببینیم فقط 1سانس داشت و اگر میخواستیم اول نهار بخوریم تایمشو از دست میدادیم پس هله هوله خریدیم و کوچکترا مشغول خوردن شدن و ماهم بعد از 2بار سینما رفتن و فیلم خوب دیدن این سری خورد تو ذوقمون دیگه داشت خوابمون میبرد نهار گرفتیم رفتیم پارک با گربه ها دور هم غذا خوردیم خلاصه روز خوبی بود و بعد از امتحانات نیم ترم به بچه ها خوش گذشت برای همین جمعه هم بیخیال ما نشدن و منم از هوای گرم متنفرم و دیگه داشتم عزا میگرف...
ادامه مطلب
باز این چه شورش است که در خلق عالم است باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است التماس دعا ...
ادامه مطلب